14 Aralık 2013 Cumartesi

Google Görüntülü Reklam Ağı


    Daha önceki yazımızda Google AdWords Tıklama Başına Maliyetinden (TBM) bahsetmiştik. Daha önce Google İçerik Ağı olarak bildiğimiz Google Görüntülü Reklam Ağı, Google arama motoru ile (görüntülü reklam ağı iş ortakları), YouTube video sitesi ve AdWords reklamlarını görüntüleyen belirli Google mülkleriyle iş ortaklığı yapan web siteleri topluluğunu içermektedir. Yazı (metin), resim, video veya zengin medya biçiminde olabilecek bu reklamlar, anahtar kelime listenizdeki temalara göre otomatik veya manuel olarak (seçtiğiniz belirli yerleşimlerle eşleşen) veya erişmek istediğiniz belirli kitlelere göre hedeflenmektedir.

     AdWords reklamları web sitelerin içeriği veya belirlenen aramalar temel alınarak yerleştirildiğinden, Görüntülü Reklam Ağı ve Arama Ağı tüm Google Ağı nı oluşturmaktadır. Reklamverenler, reklamlarını Google Ağı yanı sıra fazladan hiçbir ücret ödemeden Google da yayınlama seçeneğine sahip olmaktadır.

     Tüm web siteleri ve ürünler Google'ın belirlediği standartlara göre titiz olarak incelenip izlenmektedir. Bu sebeple, ağ büyüdükçe, AdWords reklamlarınız yalnızca yüksek kalitedeki sitelerde ve ürünlerde gösterilir. 

     Görüntülü reklam ağı ile ilgili reklamlar web sitelerinde yada bloglarda yayınlanan videolarda, youtube videolarında görebilirsiniz. Genellikle reklamlar videoların başına ve video izlerken alt kısımlara yerleştirilir. Ancak reklam ağı ve reklam sektörü geliştikçe farklı reklam çeşitlerini de göreceğiz. Bir sonraki yazımızın konusu ise nasıl bir reklam çeşitliliği yaşanacak ve siz reklam ağı içerisinde nerede bulunacaksınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

Copyright © Blog Sitesi Nasıl Kurulur Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger